C’mon…


C'mon...

Uneori chiar ajuta sa te descarci. Si uneori e mai usor sa o faci in fata cuiva care habar nu are cine esti, care nu te poate judeca si nu iti poate spune „Ti-am spus sa nu faci asta!” „Ti-am spus ca gresesti..”
Poate parea ceva pueril, ceva „pentru fete” dar pentru unele persoane jurnalul e cel mai bun prieten. Te descarci scriind, asezandu-ti pe hartie toate gandurile, toate sentimentele, toate cuvintele pe care ti-e frica sa le impartasesti cu altcineva. Sau cu acel „cineva”

4 gânduri despre “C’mon…

  1. In momentul de fata, sunt foarte indignat de faptul ca fetele nu sunt atrase de baietii relativ „cuminti”, care nu se dau in spectacol cu orice ocazie; baieti cu sentimente, care nu isi doresc o prietena doar pentru simplul fapt ca vor sa adauge o noua „victima” la colectie. Unora dintre noi, chiar ne pasa de cealalta persoana si nu vrem sa o schimbam in ziua urmatoare, doar pentru ca i-am descoperit un defect. NU! Unii dintre noi o sa luptam cu toate fortele pentru persoana iubita, dar nimeni nu vede asta.. sau nu vrea sa vada. In orice caz, baietii cuminti, o sa fie mereu considerati doar amici, de majoritatea fetelor din ziua de azi.

    1. O sa iti raspund la asta foarte sincer. Daca o sa ma crezi, bine daca nu…la fel. Nu imi schimb parerea oricum, pentru nimic in lume. Da, intr.adevar sunt baieti care tin la persoana de langa ei si care nu isi doresc sa isi bata joc. Si da, sunt fete care nu vad asta. Insa faza cu „baieti cuminti”, „baieti rai”, ma depaseste. Eu una, sincer nu prea vad legatura adica…poate sa fie cel mai „rau”, daca nu ma atrage, daca nu stie cum sa imi vorbeasca…imaginea lui nu imi e de ajuns. Si in legatura cu „baietii cuminti care o sa fie mereu considerati amici”…te aprob intr.o oarecare masura. E minunat sa ai un asemenea baiat ca prieten…nu ca amic. Ca „cel mai bun prieten” daca imi permiti. Si spun asta din proprie experienta. Insa de aici pana a ramane asa mereu…e cale lunga. Poate nu o sa fie impreuna cu mine…dar o sa gaseasca pe cineva care sa il aprecieze si sa il iubeasca la fel de mult cum o sa iubeasca si el. Acum, ca sa imi dau cu parerea umpic si ca sa impartasesc o bucatica din mine…eu nu am asemenea preferinte. Pentru mine conteaza inteligenta lui, simtul umorului (Doamne, cat apreciez asta) si vreau sa imi permit sa fiu eu, in preajma lui, iar parerea celorlalti in legatura cu asta…e egala cu zero pentru mine. Asa cum am spus si la incput…daca ma crezi bine daca nu…la fel:*

Lasă un răspuns

