Somebody help me…imediatly!


Seara de vara torida. Apa, gheata, inghetata, caiete peste tot si creierul meu care refuza sa mai colaboreze cu mine. Cam asta se afla in jurul meu.

Mai am cateva zile pana la examen, iar mintea mea protesteaza efectiv. Incerc din rasputeri sa o conving ca o sa scape curand de chinul asta dar caldura si plictiseala sunt cele mai mari dusmance ale „visului” meu de a lua nota maxima. Haha, inca rad de ce am spus inainte. Oricat de mult m-as stradui…matematica tot nu ma suporta, iar x-ul ala ma fraiereste mereu. 🙂 De proba de lb. romana nu ma plang. Sper ca inspiratia sa imi vina la momentul potrivit si creierul sa imi faca totusi o surpriza si sa ma lase sa arat ce pot.

Va las acum…o sa ma intorc la chinul cel de toate zilele (de ceva timp incoace:)) ) Sper sa revin curand…si intreaga. (dupa gradele pe care le arata termomentrul, slabe sanse:) )

Lasă un răspuns

