Franturi din viata


„Doamne, da-mi inapoi momentele in care singurele mele griji erau hainutele papusilor care nu stateau cum trebuia, sau galetusa pentru nisip pe care tocmai o pierdusem.”

            Stiu, ar fi penibil sa spun ca imi e dor de copilarie, ca vreau sa fiu din nou “tanara”, ca stiu ce inseamna viata, pentru ca varsta mea nu ma lasa sa fac asemenea afirmatii. Cu toate acestea, in ciuda anilor mei, uneori ma simt mult mai batrana, cu mult mai multa experientan decat las sa para, cu mult mai multa indemanare in “cititirea” oamenilor. De ce? Pentru ca, in ultimul timp am fost obligata sa ma maturizez, am fost nevoita sa deschid ochii si sa imi dau seama de ce inseamna cu adevarat viata. Stiu, nu las mai niciodata impresia de maturitate, pentru ca am mereu pe chip zabetul unui copil, in ochi focul jocului si in inima dragostea de viata. Si ador lucrul acesta. Ador rolul pe care trebuie sa il joc in fiecare zi, de dimineata de cand imi desenez fericirea pe chip, pana seara, inainte de culcare. Atunci devin cu adevarat eu, iar ideile, gandurile si dorul ma inunda atat de repede si de puternic incat nici macar nu am timp sa ripostez. Asa ca teama ma loveste din toate partile, doborandu-ma si epuizandu-ma pana la lacrimi.

            Stiu, nu sunt singura. Tocmai de asta tin sa spun ca puterea inseamna sa plangi in fiecare seara pana adormi, iar a doua zi sa te trezesti zambind. Puterea inseamna sa treci ca o pasare prin vant si ploi, iar odata ce vezi lumina inca sa mai poti canta. Puterea inseamna sa vezi persoana iubita langa altcineva si sa poti fi fericit pentru ea. Asta inseamna putere!

            Asta te ajuta sa treci prin viata cu caul sus. Asta te ajuta sa nu iei seama la cuvintele rautacioase si sa faci ce simti pentru a ajunge tot mai sus, acolo in varf, acolo unde toata lumea vrea sa fie, insa numai cei puternici ajung. 

Lasă un răspuns

