Here we are again…


Scriu din nou…cred. Mdap! Chiar fac asta iarasi.

Anul trecut, cam in vremea asta, m-am oprit din a mai scrie. Fara vreun motiv evident, sau poate mult prea personal pentru a-l „implica” in aceasta postare, pur si simplu m-am oprit din a-mi mai asterne sentimentele si gandurile pe hartie. Ganduri care, sincer, cam alergau si tropiau prin mintea mea si sentimente care ma inseleau mai mereu, cel putin la acea vreme. Dar sunt fericita ca am revenit, iar „proiectele” mele personale, abandonate atunci, vor fi din nou abordate, cu o noua viziune acum, si bombardate cu noi idei.

M-am simtit usurata inca de la primele litere scrise, pentru ca mi-am dat seama imediat ca, inspiratia mea de om nebun care are impresia ca poate schimba ceva in lumea asta infecta si fara culoare, ca poate sa aduca o pata de culoare in viata cuiva, a revenit. Si cum ar putea cineva atat de mic ca mine sa schimbe ceva intr-o lume asa de mare? Inca mai caut raspunsul. Si totusi, inca sper ca macar randurile mele sa schimbe ceva, sper ca macar miile de litere imbibate cu amintiri sa vorbeasca in numele meu.

Inca din prima secunda in care am apasat tastele laptop-ului am simtit acea bucurie, acea liniste, acea usurare, pe care o simt in general cei care chiar pun suflet in ceea ce scriu, cei care in fiecare lucrare pun cate o bucatica din ei. 

Si totusi, de ce nu am inceput sa scriu mai devreme? 

Neincredere? Nici vorba! 

Lene? Poate:”>.

Teama? Cel mai probabil.

Dar teama de ce, pana la urma? Ca nu o sa mai fie ca inainte. Ca in momentul in care o sa incep sa scriu nu o sa simt ceea ce simteam inainte. Sau doar pentru ca aveam senzatia ca nu stiu ce sa scriu? Ca nu stiu ce simt? Ca nu stiu ce vreau? Pentru ca daca asta e motivul. Ma invinovatesc in totalitate. Primul cuvant a fost mai greu de scris pentru ca apoi, totul a venit de la sine, iar acum nu ma mai pot opri.

Dar trebuie. Trebuie sa inchei asta, pentru a face loc unor lucruri mai frumoase. Mai pline, mai sincere…

Lasă un răspuns

