Vacantaa!!


Finally a incepeut si pentru mine! SI a inceput cu o medie de 9.40 la examene, o medie destul de decenta din punctul meu de vedere. Iar pentru a fi sincera, nu pot sa spun ca m-am omorat cu invatatu’, dar in sfarsit, munca mea de pana acum a fost rasplatita si am avut ocazia sa le arata…celorlalti, de ce sunt in stare.

Dar, trecand peste scoala, note si examene hai sa vorbim putin si despre vacanta asta atata de muult asteptata si care credeam ca nu o sa mai vina niciodata!

Mi-am propus (la fel ca si in celelate vacante), ca vacanta aceasta, vara asta sa fie perfecta! Ce inteleg eu prin vacanta de vara perfecta? Paai…nu stiu, o lista cu carti pe care sa le citesc, sa vizitez cateva locuri noi, sa imi petrec  timpul cu prietenii…si nu numai:D, sa scriu, sa invat sa inot, ceea ce pun pariu ca nu se va intampla nici vara sta, si multe alte lucruri pe care ma hotarasc sa le fac.

Mai nou, am o lista cu lucruri pe care „e musai” sa le fac in viata. Lista care se mareste pe zi ce trece, lista care ma descrie perfect si ma gandeam ca poate o sa si postez cateva dintre dorintele mele, aici, pentru a mai adauga inca un strop din mine in acest blog.

Sooo, see ya! :*

Lasă un răspuns

