Broken heart.


Intr-adevar am inima zdrobita. Asa cum nu am mai avut-o niciodata pana acum. Dar acest fapt nu se datoreaza vreunei persoane sau vreunui baiat asa cum pare. 

Ati avut vreodata acea senzatie ingrozitoare ca va fuge pamantul de sub picioare? Sau ca va cade cerul in cap? Ati avut vreodata impresia ca purtati pe umeri Olimpul si ca nu mai puteti sa continuati asa? Pentru ca exact asta simt eu acum.

Multi au spus…”Te inteleg. Stiu prin ce treci.”,  dar  nu au nici macar cea mai vaga idee despre ce simt, despre ce gandesc. Daca nu ai avut soarele in mana pentru un timp pentru ca mai apoi sa ti-l rapeasca noaptea, atunci nu, nu sti prin ce trec. 

Am avut atatea planuri, totul era pus la punct. Imi vedea viitorul acolo, stiam exact ce o sa se intample in continuare, pentru ca un telefon sa strice totul. Pentru ca un apel sa imi rapeasca tot ce am avut mai drag, tot ce am adorat in acea vreme. Momentele care au urmat dupa primirea acestei vesti au fost atat de intense, iar starile mele se schimbau atat de brusc incat am inceput sa intru in panica din cauza comportamentului meu. Am fost socata, nu am mai scos nici un cuvant, pentru ca mai apoi sa incep sa plang si sa urasc totul in jurul meu. Brusc zambetul mi-a aparut pe buze si am inceput sa rad de cat de penibila sunt. Ma intrebam intr-una de ce fac atata caz din asta? De ce ma consum atat? Nu merita! Dar apoi alter ego-ul meu mi-a reamintit ca pentru “el”, pentru planurile noastre, merita sa faca acea zarva. Pentru ca totul a fost distrus.

La fel sunt si eu acum. Dar speranta si increderea inca nu m-au parasit. Inca ma ajuta sa accept asta si ma ajuta sa inteleg ca poate in acest caz e mai bine ca acest lucru sa se intample mai tarziu, poate ca tot raul e spre bine.

2 gânduri despre “Broken heart.

  1. Poate ca nu sunt singurul care se intreaba.. cine era la celalalt capat al firului? si, ce mesaj ti-a transmis, de te-a deranjat asa tare?

Lasă un răspuns

