„To do” list…


Asa cum am promis 🙂

Imagine

Cel mai frumos lucru pe care il poti face pentru un copil aflat in acea situatie, din punctul meu de vedere.

Imagine

Mereu mi-am dorit sa descopar un loc unde sa imi petrec timpul atunci cand simt nevoia sa fiu singura, sau un loc care sa ma linisteasca, sa ma inspire.

ImagineVreau un catelus…simplu! 😀

ImagineIubesc culoare asta si o vreau neaparat si pe parul meu!

Imagine

Shame on me! Imi tot propun asta in fiecare vara de cativa ani si se pare ca inca nu am taiat dorinta asta de pe lista :)).

Imagine

Mereu mi-au placut pozele acelea artistice (pe care le cam folosesc si eu in acest articol) si chiar vreau sa le pot obtine si eu.

Imagine

Ooo, da! Da! Calatoriile sunt preferatele mele, iar de cele lungi cu masina, prin ploaie sunt total indragostita. Mi-e frica sa zbor cu avionul, dar sunt sigura ca trebuie sa imi infrunt teama asta pentru a-mi indeplini una dintre dorinte.

Imagine

Inca cativa ani, vreo 3 la numar si o sa am si eu ocazia sa calc oameni invat sa conduc!

Imagine

Mare nebunie dorinta de-a mea

Imagine

Si asta o sa se si intample. Nu as lasa pe nimeni sa imi calce ideile in picioare.

Si cam cu asta am terminat. Sunt 10, intr-o ordine total aleatorie ( cu exceptia adoptiei unui copil, aceea  chiar e pe primul loc), de pe lista mea de dorinte.

4 gânduri despre “„To do” list…

Lasă un răspuns

