Doar atat


Chestia e ca sunt o persoana complicata si ciudata si sunt constienta de asta, dar si asa vreau ca cineva sa ma accepte asa cum sunt, dar poate ca cer prea mult.

De multe ori ma surprind pe mine fiind enervata de fata din oglinda pe care o privesc zilnic si imi spun ca poate e mai bine asa, ca poate as fi o pedeapsa prea dura pentru cel care va indrazni sa ajunga la sufletul meu. Pe zi ce trece simt tot mai mult prezenta si actiunea celui mai mare talent al meu: talentul de a rani si de a indeparta de langa mine persoanele cele mai dragi, persoanele la care tin cu adevarat. Poate ca nu stiu cum sa reactionez, poate ca mi-e prea teama de puterea dragostei si a sentimentului de siguranta care vin odata cu persoanele care se incumeta sa se apropie de sufletul meu.

Sunt o persoana complicata si ciudata care nu prea stie ce vrea, care nu prea stie ce simte, care nu prea stie ce nu stie. Sunt zile in care pot sta in casa, singura, linistita fara a ma simti parasita sau trista, sunt zile in care sa fiu inconjurata de persoane este tot ceea ce imi doresc; sunt zile in care nu se poate vorbi cu mine si zile in care nimeni nu ma mai poate face sa tac; sunt zile in care plang fara motiv si zile in care le zambesc strainilor; sunt zile si zile, iar pentru aceste momente am nevoie de cineva care e indeajuns de antrenat de viata pentru a ma suporta. Am nevoie de un suflet care sa il inteleaga pe al meu, de un zambet care sa ii dea nastere zambetului meu, de o lacrima care sa o acompanieze pe a mea si o inima care sa danseze pe acelasi ritm pe care il pastreaza a mea.

Sunt o persoana complicata si ciudata si sunt constienta de asta.

Imagine

Un gând despre “Doar atat

Lasă un răspuns

