Welcome


Ma hotarasem cu ceva vreme in urma sa fac blogul acesta putin mai personal, sa incerc sa vorbesc mai mult despre viata mea, dar nu am avut ocazia….pana acum. 

De astazi familia mea s-a marit. De astazi un nou membru, un nou suflet s-a alaturat familiei noastre. Desi este cu noi doar de o zi, deja mi-a furat inima, toata atentia mea este asupra ei (sunt sigura ca nu o deranjeaza). Despre ce vorbesc? A, da…

V-o prezint pe Lili… 😀

Imagine

 

Mda, iepurica Lili. 

Dupa cum spuneam, imi doream de ceva vreme un animalut de companie, avand in vedere ca pestii mei nu sunt prea jucausi…cel putin nu cu mine, aveam nevoie de ceva diferit, aveam nevoie de putina actiune prin camera mea. Asa ca, dupa multe variante (printre care pui de girafa, pui de leu si catelusi), m-am hotarat sa „adopt” (nu suport ideea de cumparare a unui animalut, e ca si cum ai cumpara un copil) un iepuras. Cum m-am hotarat care sa fie acel iepuras? Ei bine, odata ajunsa in pet shop, Lili a fost prima care a venit la mana mea cand m-am apropiat de cusca iepurasilor. De atunci m-am indragostit de ochisorii ei, de mogaldeata asta mica, iar parintii mei sunt topiti dupa fiecare miscare a ei. Dragalasenia sa e molipsitoare. 

 

2 gânduri despre “Welcome

Lasă un răspuns

