Pelerinaj sentimental


Si acum chiar nu imi mai pasa. In momentul de fata pot spune linistita ca nu imi mai pasa de nimic. Nu imi mai pasa de ploaia care ma uda, nici de vantul care ma bate. Nu imi mai pasa de caldura infernala, nici de gerul crud. Nu imi mai pasa de vorbele celorlalti si nici de cei care au inceput deja sa abereze. Acum nu imi mai pasa nici macar de mine. Astazi mi-am pus sufletul pe primul loc, astazi l-am lasat pe el sa decida. Si am incredere ca va alege corect, ca stie ce face.

24f61f02239e703468762c9b73328f6e

 

Lasă un răspuns

