Ganduri (4)


Pentru cine scriu? Nici eu nu stiu.

Pentru nimeni, pentru toti si pentru oricine. Scriu pentru mine si pentru sufletul meu. Imi scriu visele pentru ca ele sa devina realitate, imi scriu temerile pentru ca acestea sa nu mai aiba nici o putere asupra mea, imi scriu gandurile pentru a ma elibera si sentimentele pentru a nu ma mai sufoca.

Scriu despre voi. Despre voi toti care ati intrat in viata mea. Scriu mai ales despre cei care imi doresc sa locuiasca cat mai mult posibil in camarutele inimii mele si despre cei care mi-au fost alaturi. Desre cei care m-au facut sa plang de fericire si cei care m-au facaut sa zambesc atunci cand imi era cel mai greu sa fac.

Scriu pentru si despre cei care atunci cand am cazut au venit si s-au asezat langa mine.

Lasă un răspuns

