Perfectiune


Va rog opriti-va! Opriti-va din a crede ca reusiti sa imi citit gandurile. Nu e deloc asa. Imi vedeti trupul dar nu imi cunoasteti sufletul. Nu ma cunoasteti deloc! Nu stiti ce vreau! Nici macar eu nu stiu…

Opriti-va din a crede ca stiti ceea ce este mai bine pentru mine, sau din a imi spune ca timpul le va rezolva pe toate. Nu mai aberati! Nu e deloc asa! Nu stiti nici macar ce inseamna binele. Aveti vaga impresie ca imi cunoasteti viata mai bine decat mi-o cunosc eu, dar imi pare rau sa va anunt ca nu e deloc asa. Voi stiti doar ceea ce va dau eu voie sa aflati. Nu imi stiti dedesubturile mintii si nici adancurile inimii. Sunteti doar niste lilieci. Zburati bezmetici prin viata mea fara sa stiti ceea ce imi doresc eu cu adevarat. Nici macar nu v-ati oprit o secunda pentru a asculta ce vreau. 

Vreau sa fiu un fluture colorat in marea asta neagra de lilieci. Vreau sa fiu libera, frumoasa si gratioasa. Asta ii doresc sufletului meu. Vreau sa iubesc fara sa gandesc si sa dansez fara sa ma controlez. Vreau sa cant fara sa imi pese ca m-ar putea auzi cineva. Ba chiar as vrea sa ma auziti. As vera sa fiti atat de norocosi incat sa ma auziti cantand, pentru ca astfel ati invata ce este fericirea adevarata. Asa ati auzi cum suna libertatea. 

Perfectiunea nu exista, dar eu imi doresc sa fiu perfect de imprefecta. 

Sufletul meu e plin de colturi iar nebunia mi-e mult prea colorata.

tumblr_n8lobcd8lD1rcn3dyo1_500

Lasă un răspuns

