Bun pentru vesnicie


– „Pentru totdeauna” e cam mult, nu crezi?

– Tocmai de-asta l-am adus langa mine. Doar el ma poate ajuta. Doar el poate face ca acest „pentru totdeauna” sa nu mai para atat de mult timp.

– Nu pot sa cred! Esti atat de singur incat te-ai imprietenit cu demonii. Te-ai apropiat de cel care odata incerca sa te distruga.

– Stii, uneori imi aminteste de tine.

– Nici nu vreau sa aud!

– Nu, nu. Chiar asa este. Un inger cazut, la fel ca si tine. La inceput inocenta ta m-a distrus. Iar mai apoi ura din ochii tai m-a facut sa te iubesc din ce in ce mai mult. Aripile tale imaculate au inceput sa se transforme usor usor, s-au tot schimbat pana au devenit aripile unui demon.

– Aripile unui demon indragostit…

– Da, dar nu de mine. In comparatie cu mine, tu ai iubit doar idea de a ma iubi. Eu am iubit fiecare celula din tine, fiecare sclipire din ochi si fiecare stralucire a zambetului. Te-am iubit chiar si atunci cand erai cel mai greu de iubit. Felul in care ma priveai nu ma lasa sa plec.

– Dar ai facut-o…

– Da, pentru ca tu ai uitat sa ma mai privesti…

Lasă un răspuns

