Clipe din mine


23:59

Ar trebui sa dorm sau ceva de genu’? Adica, maine am scoala si se presupune ca ar trebui sa fiu odihnita; dar in momentul asta, somnul e ultimul lucru la care ma gandesc. A fost luna plina zilele trecute, acum pare doar un ochi urias pe jumatate inchis…pfff, am ajuns sa plictisesc pana si luna.

00:53

Aparent, vechiul meu prieten, tavanul, nu se simte stanjenit cand ma holbez la el. E bezna aici. Sau cel putin ar fi, daca peretele din fata mea nu ar gazdui niste raze tare prietenoase, dar cam palide, ale lunii. Se face tarziu, ar trebui sa imi dezleg parul si sa incerc sa adorm.

00:57

Cu siguranta ar trebui sa ma opresc din a-mi mai parfuma parul cu parfumuri de barbati. Contraindicat sufletului. Reactiile adverse sunt amintirile, dorul si regretul.

01:31

Oare cate pagini as putea scrie cu un singur pix? Sau despre un pix… Oare cate pagini as umple cu cuvantul „pix” pana ca acel pix sa inceteze din a mai scrie?

01:45

Inca iti simt parfumul in parul meu, inca iti mai simt palma intr-a mea … inca iti mai simt privirea pe buzele fierbinti.

Delirez.

E tarziu

Ar trebui sa dorm…

Lasă un răspuns

