Ghem de dorinte


Incerc sa creez amintiri. Incerc sa nu ranesc. Incerc sa fac oameni fericiti. Uit de mine. Imi place sa vad zambete pe chipurile din jurul meu, iar asta devine scopul meu.

Sunt un suflet si va port pe fiecare in mine. Nu am nevoie de corp ca sa ma fac auzita. Vreau sa cred asta. Vreau sa cred ca trupurile devin invizibile, iar sufletele devin prioritare cand vine vorba de relatiile interumane. Vreau sa cred ca te-ai indragostit de sufletul meu, ca o sa ramai pentru nebunia mea si ca o sa-ti amintesti de timbrul ciudat al vocii mele.

Vreau sa cred in mult lucruri. Imi face bine. Imi face bine sa stiu ca mai am in ce crede. Imi place sa cred ca ploaia e modul in care Dumnezeu ne imbratiseaza, ca amintirile sunt saruturi ratacite din trecut, saruturi intarziate, ca exista suflet pereche, ca sentimentele sunt amintiri dintr-o alta viata. Dar cel mai mult imi place sa cred ca persoanele care au plecat, se vor reintoarce in viata mea.

Sunt o visatoare.

tumblr_nckmwwwOao1ttwpfdo1_500

Lasă un răspuns

