27. octombrie. 2014


E toamna? E iarna? Nici noi nu mai stim; insa eu sunt sigura ca in sufletul meu e toamna. Dar nici nu mai stiu ce inseamna asta. Sufletul meu e capricios, la fel ca si vremea de afara; azi e senin, soare si cald, maine e furtuna, ploaie si frig. Nu ma mai inteleg.

Mi-e pofta de ceva.

Mi-e pofta de o excursie la munte. Mi-e pofta de un peisaj autentic de toamna. De o cabana. De lemn. Mi-e pofta de un drum de munte scaldat in frunze crocante si multicolore. De un foc de tabara si muzica buna. Sau ploaie, o carte si ciocolata calda. Alaturi de cineva.

Mi-e pofta sa aud un zambet. Nimic nu se poate compara cu sunetul zambetului unei persoane dragi. Poate cea mai frumoasa simfonie creata vreodata.

Sunt jos, rezemata de peretele cu geam al camerei mele. Afara ploua. Ploua violent, iar tu esti la telefon, incalzindu-mi inima si gadilandu-mi auzul cu un zambet. Da! Cu siguranta imi e pofta de asa ceva.

Dar cred ca e cazul sa imi pun pofta-n cui si sa ma trezesc la realitate.

Poate o sa fie soare maine.

tumblr_lziezpl5Nm1qcpguio1_500

3 gânduri despre “27. octombrie. 2014

Lasă un răspuns

