29. octombrie. 2014


Serios, Dana? Serios?

E seara! Ai stat toata ziua cu cartea aia in maini si maine ai teste de dat. Invata!

Mda…ma cert degeaba. Catenele si afirmatiile lui Parfene lenevesc pe biroul meu, iar mintea mea refuza, efectiv, sa faca cunostinta cu ele.

E ciudat… .

Ma simt ciudat. Defapt, asta e starea mea generala de cateva zile incoace. O sa treaca.

Nu?

O sa imi revin. Totul o sa revina la normal. Catenele or sa ia locul amintirilor in mintea mea, iar legaturile duble de carbon or sa alunge dorul de noi.

Poate o sa reuseasca Stanescu sa imi potoleasca sufletul. * ” Stim ca unu plus unu fac doi,/ Dar eu si cu tine,/ Nu stim, vai, nu stim cat facem.” * Oh…poate ca nu o sa reuseasca.

Haide Dana: sugestie, expresivitate… .

Lasă un răspuns

