Cutia cu vise


E ascunsa sub pat. Toate secretele mele stau ascunse acolo. Am incercat sa mi le impletesc in par pentru a le avea mereu cu mine, de teama sa nu fie furate, insa fugeau mereu, lasandu-mi parul in bataia violenta a vantului. Am incercat sa-mi ascund secretele dupa stele, insa de fiecare data cand aruncam un secret spre cer, cate o stea cadea. Am incercat, de asemenea, sa le incredintez oamenilor, insa s-a dovedit ca intunericul de sub patul meu e mediul perfect pentru ele.

Visele insa…visele mele au o alta poveste…

Obisnuiam sa le tin agatate de tavan. Le tineam acolo si deschideam zi de zi ferestrele pentru a putea fi admirate. Le aveam pictate pe pereti, pentru a le vedea in fiecare moment…toate acestea pana intr-o zi.

Dimineata, inainte sa dechid ochii, am simtit furtuna de afara. Cu toate acestea, am hotarat sa-mi las visele sa fie admirate de picaturile de ploaie. Insa, imediat ce am deschis geamurile, firicele puternice de lumina mi-au facut visele scrum. Cenusa lor inca este imprastiata pe podea, nu m-a lasat inima sa imi iau ramas bun de la ele.

In acea dimineata am hotarat ca fiecare vis care va inflori, il voi culege, il voi presa si il voi ascunde in cutia aceea de sub pat. Sa fie doar al meu. Nu il voi mai imparti cu nimeni. Pentru ca peste ani, cand o sa deschid din nou ferestrele, sa se vorbeasca doar despre ceea ce se poate vedea prin ele.

tumblr_mlkkumBxvY1rub0hvo1_500

Lasă un răspuns

