Minune


Negru. Violet. Rosu. Roz. Portocaliu. Galben. Verde. Albastru.

Cerul poate fi o adevarata minune. Nu inceteaza niciodata sa ma surprinda. Intunericul incepe sa inghita incet incet autostrada, iar masina goneste disperata, incercand parca sa scape de el.

Stau atat de comod. Mereu am iubit somnul in masina.

*Oh, I’m a mess right now. Inside out.*

La radio se aude melodia mea preferata. Mereu imi rascoleste sufletul. Imi amintesc de cate ori am spus ca as putea calatori zile intregi asa, dar imediat imi dau seama ca am cu mine soferul gresit.

Cand eram micuta imi placea sa cred ca luna imi urmareste masina noaptea. Dar acum stiu ca e aici pentru a-mi asculta sufletul. Straluceste pe cerul intunecat, in dreapta mea. Pare atat de linistita in comparatie cu mine.

As putea calatori asa la nesfarsit.

IMG_20141102_175753

Lasă un răspuns

