Ganduri (14)


Devenisem atat de familiara cu acea voce incat uitasem cum m-am topit prima data cand am auzit-o. Uitasem cum totul din jurul meu disparuse in acel momet. Uitasem cat de mult imi doream atunci sa o mai aud. Si cred ca am ajuns din nou acolo.

Am devenit atat de obisnuita cu muzica data la maximum in casti incat am uitat cat de frumos suna niste note muzicale abia auzite, in miez de noapte.

Inca obisnuiesc sa desenez inimioare pe geamurile aburite ale masinilor, si stelute pe spatele murdar al caietelor. Inca obisnuiesc sa pastrez aproape amintirea celor dragi.

Inca obisnuiesc sa am obiceiuri proaste.

tumblr_n8tlvykr3L1rbfjtso1_500

Lasă un răspuns

