Inspiratie


„Feel inspired by your own existence.”

Dar ce se intampla daca aceasta existenta a mea e atat de complexa incat include tot ce misca in jurul meu? Daca e atat de complexa incat e nevoita sa imbratiseze si sa fuzioneze cu fiecare suflet din jurul meu, fie ca vreau eu sau nu?

Oare nu asta e esenta existentei noastre, de fapt? Sa ne hranim cu tot ce e frumos din jurul nostru, cu tot ce ne face bine.

Fiecare lucru, peisaj, amintire, persoana cu care ma inconjor face parte din propria mea fiinta. Imi intra prin fiecare por. Ma face sa simt tot. Traiesc prin tot ce e langa mine. Traiesc cu tot ce am in suflet.

Datorita acestor lucruri ma trezesc in fiecare dimineata cu zambetul pe buze si cu speranta in suflet; si ma pun in fiecare noapte in pat cu capul plin de idei si ochii plini de inspiratie.

Lasă un răspuns

