Beautiful Prague


Printr-o multime de lume frumoasa si plina de viata, un singur suflet romanesc incerca sa isi gaseasca linistea.

Mereu mi-am dorit sa merg in Praga, iar zilele trecute am avut onoarea de a taia de pe lista inca o capitala. Minunat loc. Magic as putea spune. Plimbarile din timpul zilei pe strazile orasului mi-au deschis ochii ajutandu-ma sa vad toata frumusetea din jurul meu. Arhitectura, atmosfera, dar cel mai important, oamenii de acolo. Pareau atat de…rupti de realitate. Fericiti. Nu am reusit sa le citesc pe chip nici o grija. Iar asta mi-a dat speranta.

DSCN0804

10841675_688049901309010_1597749519_n DSCN0832 10743734_688049297975737_600487326_n

Dar noaptea este cea care face ca magia sa fie completa. Noaptea in Praga m-a prins gandindu-ma la persoane dragi, m-a prins plimandu-ma alaturi de fiinte iubite. M-a prins cu el in suflet. Dar in acel moment a fost perfect; imi imaginam cat de frumos ar fi sa ne plimbam impreuna pe acele strazi, sa admiram cladirile, sa privim orasul de pe pod, sa vorbim cu strainii, sa alergam de nebuni si imbatati de fericire. Asta imi doream.

DSCN0776 DSCN0784DSCN0786

Maybe one day.

„Oameni frumosi. Iubiri negasite. Trecem zilnic pe langa zeci, sute de oameni, fara sa ne sinchisim sa ii privim macar. Dar oare cate prietenii pierdem asa? Pe langa cate eventuale povesti de dragoste trecem?”

Lasă un răspuns

