18. ianuarie. 2015


„-Fii tare, draga! O sa fie bine!”

Am ajuns sa ma satur sa tot aud asta la nesfarsit.

Si daca nu vreau sa fiu puternica? Daca nu mai pot sa fiu? M-am saturat sa aud asta zi de zi. De altceva nu sunteti in stare? De ce nu are nimeni curajul sa ma intrebe ce simt de fapt? De ce nu are nimeni curajul sa ma  asculte, sa imi asculte adevaratele ganduri? De fapt…pana si mie imi e teama sa le aud.

Am ajuns la un moment dat sa imi repet pana si eu ca totul o sa fie bine, dar imediat mi-am dat seama ca nu are rost sa ma mint. Cu siguranta o sa fie bine…intr-un final. Dar pana atunci, mai am mult de mers. Mai am de trecut prin multe focuri si multe nopti. Pana atunci mai am de uitat multe persoane si de suprimat multe amintiri.

Sau nu?

E prea tarziu. Sunt prea multe intrebari.

Orele mici imi dau dureri de cap. Orele tarzii imi fac inima praf.

Lasă un răspuns

