Noroi si flori de piersic (2)


Il deschid si vad crenguta cu flori de piersic inauntru. Florile rozalii par atat de plapande acum. Si-ar pierdut stralucirea aceea ce mi-a facut sufletul sa se opreasca de uimire. Sau poate ca privirea aceea a fost de vina.
Imi aduc aminte insa. E ciudat. Amintirea acelei primaveri inca imi face inima sa danseze.
-Zoe, treci peste. O sa fie totul bine, stiu asta!
Era acea voce. De cand a plecat o tot auzeam dar am obosit sa ma tot lupt cu ea.
-De ce? De ce tot apari? Cine esti? De ce nu ma lasi in pace?
-Stii foarte bine cine sunt. Si stii la fel de bine si de ce am aparut. Vreau doar sa imi spui de ce te torturezi.
Avea dreptate…iar. Speram doar ca daca voi intreba din nou realitatea va fi alta. Insa sentimentele nu dispar asa, iar amintirile nu mor.
Inchid caietul si incerc sa ma ridic. Camera se invarte odata cu mine si ma las incet la pamant. Imi strang genunchii langa piept, de parca asta m-ar proteja de propria constiinta. Inchid ochii.
Proasta idee.
Vad din nou toate acele prime zile ca pe un film pe care l-am urmarit deja, in care am jucat deja: ploaia, padurea, florile, ochii, buzele, ceata. Ma zbat sa imi revin dar nu am destula putere…vointa. E atat de frumos. E in fata mea. Intind mana sa il ating.
-Zoe, hai inapoi in prezent. Nu ai idee ce iti pregateste viitorul.
Zambetul lui dispare, iar in fata mea apare lupul cu ochi rosii si colti ascutiti. Ma rup cu totul de realitate. Stiu ca acesta e sufletul meu, gata sa ma sfasie, dar cu toate astea nu pot misca un muschi. Merit. Totul.
Merit tot ce „am”.

Noroi si flori de piersic 2

Lasă un răspuns

