Copilaria…


Copilaria mea are aroma de placinta calda cu umplutura de vanilie, a frisca de casa si lapte de vaca proaspat muls. Copilaria mea miroase a iarba proaspat cosita si a flori de visin, a capite parfumate de fan in mijloc de vara si a ploaie calda de august. Copilaria mea are aroma cuptorului incins si a caldurii linistitoare din decembrie. A bradului impodobit si a bomboanelor de pom.

Copilaria mea e pictata cu nuante de cer senin si zapada lucitoare, impodobita cu puf moale de pui de gaina si finisata cu vorbe dulci si imbratisari dragastoase.

Peste copilaria mea a nins cu fericire, dragoste si voie buna. Niciodata nu as fi putut cere mai mult.

Copilaria

2 gânduri despre “Copilaria…

Lasă un răspuns

