Iz de dor


    Mi-e atat de dor de…ceva. Nu stiu de ce, dar mi-e un dor nebun. Mi-e dor de o amintire ce am pierdut-o in drum spre tine. Mi-e dor de o raza de soare ce nu a ajuns inca la pielea mea. Mi-e dor de un suflet ce nu l-am descoperit. Mi-e dor de ochi ce nu i-am privit. De mult. De mult prea mult.
    Mi-e dor de vocea ce nu m-a mai alintat. Mi-e dor de cuvinte ce nu le-ai mai spus. Imi e dor de parfumul si imbratisarile ei. Mi-au devenit refugiu. Dar le-am pierdut.
     Mi-e atat de dor de mine uneori. Si vreau sa ma intorc. Dar nu stiu unde sa ma caut. Am lasat cate o bucatica din mine la fiecare persoana pe care am iubit-o…pe care o iubesc. Iar mie, mie mi-au ramas doar ramasitele unei persoane pe care incercam sa o construiesc.
     Mi-e atat de dor uneori.

image

5 gânduri despre “Iz de dor

Lasă un răspuns

