Oameni de pastrat


Incercand sa scriu pentru a uita de mine, mi-am amintit de unii oameni din jurul meu si de toata pasiunea cu care vorbesc ei despre ceva, despre orice, despre tot.
Mi-am amintit de ziua in care Doamna R. m-a facut sa plang folosindu-se doar de cuvinte, amintiri si pasiune. Imi amintesc cu cat drag o priveam in timp ce ne povestea, in timp ce isi traia nostalgia. Imi amintesc ca mi-a dat mai multa speranta in cateva minute decat au facut-o 100 de oameni in 100 de zile.
Mi-am amintit de Domnul S. caruia ii ard ochii atunci cand vorbeste despre ideile lui. Imi amintesc cat de usor a reusit sa ma invete ca lucrurile ajung mai usor la oameni daca vorbesti din suflet…daca vorbesti cu suflet.
Mi.am amintit de Doamna N. care in cateva ore m.a facut sa imi vad viitorul cu ceva mai mult soare. Mi-a aratat ca daca vrei ceva cu adevarat, nici o tara si nici un sistem nu iti poate sta in cale. M-a invatat cat de mult conteaza eleganta si rafinamentul, cat de mult conteaza sa citesti oamenii.
Pentru altii totul poate parea superficial, insa eu…eu invat biologie de la un scriitor si literatura de la un medic.

Lasă un răspuns

