Fericirea mea?


Fericirea mea?

Fericirea mea depinde de prea multe alte persoane si prea putin de mine. Fericirea mea depinde de fericirea altora, de zambetul altora, de privirea unora. Autosugestie? Nu mai functioneaza de mult, de fapt nici nu stiu daca a functionat vreodata.

Vreau sa fiu fericita, deci o sa fiu fericita!

NU SE POATE!

Inima este cea care ne tine in viata, din punct de vedere biologic, esenta vietii fizice…si spirituale in cazul meu.

Am nevoie de acea privire care sa imi taie respiratia, la propriu, am nevoie de acel avant care sa-mi dea senzatia ca sunt cufundata in apa inghetata, nemaiputand respira. Am nevoie de acel parfum care sa-mi aduca aminte.

Asta este fericirea mea. Senzatiile extreme care se manifesta in interiorul meu in momente cat se poate de obisnuite. Senzatii extreme doar de mine stiute.

Traiesc la extremitatile normalului. Am nevoie de o tornada, doar pentru ca acum o secunda admiram soarele. Am nevoie de adrenalina, doar pentru ca momente mai devreme mi se linistise toata firea.

Am probleme. Am nevoie.

Am multe probleme.
image

Lasă un răspuns

