Ganduri (17)


Simteam cum materia mi se scurge din membre…din nou. Incep sa detest sentimetul asta. Nu aduce niciodata lucruri bune. Vantul prin par. Muzica data la maximum. Inima ce imi batea din ce in ce mai tare.

Si atunci mi-am dat seama.

Mi-am dat seama ca nimic din ceea ce nu te face fericit nu merita. Nu merita sa te consumi pentru ce ar putea fi. Nu merita nimic din ceea ce ai de oferit un zambet ce nu te face sa tresari, o voce ce nu te face sa zambesti, o imbratisare ce nu te face sa te simti ca cea mai puternica fiinta din lume.

Fericirea e construita din momente mici. Fericirea e construita printr-o strangere de mana. Fericirea e imbratisarea prietenei ce iti lipseste atat de mult, e gluma spusa prea tarziu in noapte. Fericirea e construita din cuvinte dulci spuse de persoane iubite.  Fericirea e parfumul ei. Fericirea e discutia sincera si incurajarile de care aveai atata nevoie in miez de noapte.

Lasă un răspuns

