Ganduri patate


Stingi lumina fara nici un resentiment pentru ca stii ca astfel nimeni nu iti mai poate vedea lacrimile, nimeni nu iti poate privi ochii disperati. Te arunci in pat, usurata ca nimeni nu iti mai poate vedea slabiciunea. „Maine o sa fiu bine!”, iti spui, dar stii ca tot ceea ce faci este sa joci teatru. Momentele in care trebuie sa zambesti de dragul celor din jurul tau par tot mai interminabile. Stingi lumina fara nici un resentiment, dar uiti de tremurul mainilor si de lacrimile ce ti se aud pe buze. Uiti ca nu te poti ascunde la nesfarsit.
– Daca ai putea sa iti pui o dorinta care sa devina realitate, ce ti-ai dori?
„Sa fiu mai puternica. Sa am puterea sa las trecutul in urma mea, sa am puterea sa fac diferenta dintre dragoste si iluzie. Sa am puterea sa gandesc inainte sa simt.”
-Umm, nu stiu, nu imi trece nimic prin cap acum, am spus in schimb.

Lasă un răspuns

