Immortal


Dar dragule, tu ai fost o opera de arta inca din acel moment. Se spune ca „Daca un scriitor se indragosteste de tine, nu vei muri niciodata”. Asa ca, spune-mi tu, oare cate vieti ti-am dat? Prin cate eternitati te vor purta cuvintele mele?

Spune-mi, pe cate buze vei calatori, prin cati ochi vei cutreiera? Spune-mi, iubitule, cate voci or sa te mangaie, fara sa stie?

Scriu fara sa gandesc, dar scriu gandindu-ma la tine. Scriu fara sa simt, dar simt tot ceea ce scriu.

Ce o sa ma fac eu cu mine?

Lasă un răspuns

