Cuvinte pierdute. Caut titlu.


Nu am vrut. Dar a trebuit. Pentru viitor. Pentru prezent.Pentru ca nu vreau sa uit ziua asta. De ce? Pentru ca, pentru prima data, sentimentul care-mi prevestea candva potopul de lacrimi e acum aici pentru a se asigura ca realizez cat de norocoasa sunt. Fericirea e de multe feluri, dar tot fericire ramane. Dragostea e de mai multe feluri, dar tot dragoste ramane.

Imi doresc doar ca de fiecare data cand citesc aceste randuri sa-mi amintesc de ceea ce simt acum. As incerca sa scriu, dar nu am destule litere si nu cunosc combinatiile potrivite pentru a descrie…asta. Un moment in care timpul s-a oprit, omenirea a revenit la origini, iar Universul s-a restrans. Liniste. Totala.

Vreau sa raman asa macar o secunda in plus. O secunda in plus cu el de mana. Inca nu inteleg. Iar daca asta inseamna sa ramana langa mine, atunci prefer sa ramana nestiutoare.

Lasă un răspuns

