Sunt o risipitoare. Dau banii asa, aiurea, pe flori ce le vad intamplator pe strada, dar uneori exagerez si intru chiar si in florarii; intru deseori in biblioteci, dar pentru mine raiul inseamna librariile. Carti in stanga, carti in dreapta, carti peste carti peste alte carti. Am nevoie de multa putere pentru a nu iesi de acolo cu bratele pline, dar sunt un simplu om, si de cele mai multe ori cedez. Iar atunci camera mea se mai alege cu cateva trofee. Dau banii pe ceaiuri, lumanari parfumate si cadouri. Carui om normal ii place sa ofere?! Cui i-ar placea sa vada fericirea pura din ochii celui care primeste chiar si cea mai mica atentie. Arunc cu banii pe hartie de cadouri cu care imi fac de cap si pe hartie colorata pe care o tai in doi timpi si trei miscari si o lipesc pe peretii camerei. Imi place sa imi pun amprenta pe tot ce imi apartine.

Am grija de ce e al meu, easy as that.

 

Lasă un răspuns

