Roar.


Trebuie sa fiu mai atenta cu ceea ce imi doresc pentru ca, aparent, sunt un magnet pentru forma materiala a gandurilor mele. Nu ma pot plange, sunt sigura ca sunt o groaza de oameni care si-ar dori sa „pateasca” acelasi lucru, doar ca, la cat sunt eu de „zurlie”, nu e asta mereu cea mai buna varianta.

Sunt recunoscatoare pentru asta, dar eu, fiinta impulsiva, leoaica, iubitoare de joc, nu reusesc mereu sa iau in calcul ce se va intampla dupa ce imi vad dorinta implinita, dar reusesc mereu sa ii fac fata.

Incerc sa fiu mai buna decat azi in fiecare zi de maine.

Lasă un răspuns

