Am o broască țestoasă, iar ea m-a învățat câteva lecții destul de importante.

Broasca mea se numește Thor. Nu are el nici cine știe ce mușchi și nici ochii albăstrui, dar are o personalitate destul de puternică… Pe atât de puternică pe cât poate fi personalitatea unei broaște țestoase. Thorel al meu nu pleacă niciodată capul si, mai important de atât, e mereu curios. În fiecare zi, aparent, el descoperă carte ceva nou. Habar nu am ce, dar el e mereu foarte ocupat lovindu-se de vreun colt sau de vreun covor.

Seara, înainte de culcare, este ora noastră de joaca. Iar dacă se întâmplă să uit sau să încerc să chiulesc, Thorel se asigura că nu o să dorm toată noaptea.”Știe” ca e dreptul lui si si-l cere cu vârf și îndesat.

Thorel e „pata de viață” de pe noptieră mea.

Thorel is family.

Lasă un răspuns

