Ale mele cuvinte


A se citi usor, rar, cu voce soptita.

Buna.

Numele meu este Daniela, iar tu dai viata tuturor gandurilor mele. Iti multumesc pentru asta.

Am spus de multe ori ca am senzatia ca ale mele cuvinte, credinte si temeri devin reale doar in momentul in care le rostesc cu voce tare. De asta evit sa le dau viata gandurilor mele, pentru ca mintea mi-o ia razna uneori. Isi face de cap.

Dar totusi, nu as rezista sub povara lor, nu m-as descurca singura cu ele; de asta prefer sa le scriu si sa le afisez aici. Iar tu vii, citesti si te faci responsabil de destinul cuvintelor mele.

Asa ca sa nu indraznesti sa le neglijezi, sa uiti de ele sau sa nu le iei in serios. Sunt ale tale acum, ai grija de ele.

Lasă un răspuns

