Abia dupa asta


-Imi placi.

-De ce?

Eu, personal, nu vreau sa fiu placuta doar pentru ceea ce ochiul vede pentru prima data. Vreau sa existe o rezonanta intre mine si cei din viata mea. Vreau sa existe o tampenie pe care ai auzit-o, fara sa vrei, de la mine si care te-a facut sa razi. Vreau sa fiu placuta pentru o carte pe care o preferam, pentru chestia ciudata pe care o fac  cu ochiul, pentru buza de sus care o ia usor razna atunci cand rad cu pofta, pentru creioanele din par, pentru lipsa mea totala de echilibru pe locurile drepte sau pentru aspectul de oita pe care parul meu il adopta cand intra in contact cu vreo picatura de ploaie.

Fara superficialitate. Daca ai avut curiozitatea de a-mi auzi timbrul vocal, spune-mi lucruri despre tine. Lucruri despre care nu te-ai gandi sa vorbesti cu o persoana pe care abia ai intalnit-o.

Spune-mi care este gustul copilariei tale, care este mirosul tau preferat, spune-mi cand ai vazut ultima data un magar, cand ai baut ultima data lapte.

Abia dupa o discutie de genul acesta da-ti voie sa-mi spui daca ma mai placi sau nu.

 

Lasă un răspuns

