Oameni dragi


Sunt o norocoasa. Asta pentru ca ma simt acasa in atat de multe locuri incat nici macar nu indraznesc sa le numar.

M-am simtit acasa in acea dimineata cand am deschis ochii, inconjurata fiind de intuneric si caldura, acasa m-am simtit in masina lui, cu drumul lung in fata; m-am simtit acasa odata ajunsa in parcare, atunci cand i-am vazut pe la ferestre; m-am simtit acasa cand l-am imbratisat pe pitic, cand ne-am privit in oglinda, cand i-am luat pe toti, pe rand, la pupacit, cand dansam, cand radeam.

Eram impreuna si abia atunci am realizat cat de tare mi-au lipsit oamenii aceia dragi, atunci cand am realizat cu cata energie au reusit sa ma incarce.

Sunt o norocoasa pentru ca dau de oameni tot mai frumosi, invat tot mai multe de la ei, le dau tot mai mult din mine.

Lasă un răspuns

