Mit


Suflet boem am fost si sunt. Am stat nopti intregi scriind, incercand sa uit de sine, incercand sa te aduc langa mine. Am adormit cu vocea ta in urechi, auzind cuvinte adresate unui eu incert. Te-am visat, eram impreuna. Nimeni nu stia de tine sau de noi. Mi-ai atins parul si mi-ai spus ca nimeni nu o sa o mai faca la fel ca tine. Ai avut dreptate, dar lumina zilei mi-a fost dusman in dimineata asta. Mi te-a rupt de langa mine fara sa puna vreo intrebare, fara sa stea pe ganduri. Te-am visat si m-am trezit cu parfumul tau impanzindu-mi camera. Ai fost acolo. Stiu ca ai fost.

Te priveam si aveam senzatia ca te stiu de o viata.

Te priveam si iti auzeam zambetul din priviri.

Te priveam si ma intorceam acasa.

Lasă un răspuns

