Sentință


Sunt prizoniera propriei minti; inchisoare sumbra, imprejmuita de ziduri inalte si sarma ghimpata.

Sunt inconjurata aici de ganduri si imagini ce nu vor parasi vreodata lumea imaginatiei, vor ramane captive acolo, impreuna cu mine, torturandu-ma si aratandu-mi imposibilul. Intind mana si vreau sa le ating, dar fug de mine si se ascund intr-un colt intunecat al celulei. Apar usor, pe varfuri, doar atunci cand imi asez trupul obosit si sleit de durere pe saltea. Ma inteapa un arc dar mai tare incep gandurile sa ma intepe atunci cand trag de mine, atunci cand incep sa ma chinuie. Incerc sa inchid ochii, incerc sa trec dincolo de zidurile de beton pe care le-am construit chiar eu, cu mana mea, incerc sa trec de tot ceea ce este in jurul meu zi de zi, dar imaginile acelea se strecoara viclene pe sub gene. Cum reusesc asta nu am stiut niciodata. Le simt in crestetul capului, le simt cum imi coboara usor pe frunte, iar de pe arcada se impiedica mereu si imi cad pe buze. Le rostesc. Le rostesc. Le rostesc. Le rostesc in speranta ca se vor consuma dar incep sa urce pe obraji. pe nas si se agata de gene. Genele incerc sa le tin mereu cat mai ude, poate poate aluneca si se prapadesc, dar nu se intampla niciodata asta, se strecoara miseleste pe sub pleoape si incep sa ma chinuie. O durere dulce ce ma tine prizoniera lor. A gandurilor. Prizoniera ei. A imaginatiei.

Care e diferenta dintre nebunia unui om disperat si curajul unui nebun?

In fiecare colt al celulei am scris cate un nume. Persoane dragi pe care le doresc alaturi de mine, oameni frumosi pe care ii vreau in viata mea. Un singur colt l-am lasat golas si asta pentru ca nu stiu diferenta dintre nebunia unui om disperat si curajul unui om nebun.

Lasă un răspuns

