Lapte de pasare


-Cum obtii laptele de pasare?

-Cum adica? Nu stii?! Iei o pasare si o mulgi, la fel cum obtii si laptele de vaca.

A facut ochii mai mari decat am vazut vreodata, gura lui micuta spunea fara oprire un „O” mut, iar privirea i s-a luminat intr-o secunda.

-…Vreau sa vad asta!!

A fost cel mai frumos lucru pe care l-am vazut eu in ultima buna perioada de timp: inocenta in cea mai pura stare a ei. Am vazut in fata mea curcubeul ce ni-l desena copilaria in fiecare zi, fie ca eram uzi din cap pana-n picioare de ploaie, fie ca eram inghetati de zapada rece. Cu sufletul plin de fericire m-a trecut un fior rece pe spate pentru ca exact asta este ceea ce pierdem atunci cand cifra varstei nu se mai opreste din crescut: pierdem inocenta aceea pura cu care reusim noi sa ne imaginam cum toate mamele, matusile si bunicile alearga dupa pasari pentru a le mulge si pentru a ne face noua poftele.

Lasă un răspuns

