Zeitati


Iti aud din nou vocea in miez de noapte. Am asteptat-o atat de mult timp. Spui aceleasi lucruri, repeti de fiecare data aceleasi cuvinte; am ajuns sa le invat. Le rememorez si le repet obsesiv de fiecare data cand nu esti in jurul meu, o fac din teama de a nu le uita.

Te-am chemat de multe ori in vis, iar acum apari tot mai indraznet. Ma asezi in bratele tale si imi spui povesti, basme si legende. Imi povestesti despre zei, zeite si pagani. Imi spui ca aici putem sa fim si noi, imi spui ca aici putem sa fim orice. Dar nu mai avem timp. Nu a mai ramas timp pentru asta, iar destinul zeilor din vis se sfarseste brusc. E din nou dimineata. Sunt din nou doar eu.

Rotunjimea numelui tau imi scrijeleste pe creier cuvinte pe care le doresc spuse, cuvinte de care vreau sa stie si ceilalti ca sunt pentru tine.

Lasă un răspuns

