Buzunarul de la spate


Scrie-ma-ntr-o mie de cuvinte, asa cum am facut-o eu. Scrie-ma-ntr-o suta de stele exact asa cum ma vezi. Scrie-ma-ntr-un gand atunci cand privesti luna pentru ca a fost luna plina ultima data cand. Scrie-ne pe amandoi in doua randuri cat doua vieti; apropie-le, desparte-le, apropie-le din nou. Joaca-te cu soarta noastra-ntr-un poem exact asa cum s-a jucat Dumnezeu cu soarta noastra intr-o viata. Opreste timpul, da-l pe repede-nainte, da-l inapoi si priveste-ne privindu-ne. Zambeste-mi acum asa cum ai facut-o atunci. Atinge-ma atunci asa cum ai face-o acum. Ia-ma de mana si arata-mi toate visele in care va fi urmand sa imi apari. Canta-mi atunci tot ce urmeaza sa imi fredonezi ieri. Canta-ma si striga-ma, danseaza-ma si iarta-ma, viseaza-ma si mangaie-ma.

Te-am scris rand dupa rand dupa rand, te-am impachetat si te-am pus in buzunarul de la spate. Te-au udat ploi, te-au uscat luni, te-au sarutat priviri.

Scrie-ma si si uita-ma-ntr-un sertar cu flori de toamna uscate.

Lasă un răspuns

