Stele în ochii tăi


Te văd. Te văd pe tine și nuanțele tale de miez de noapte. Le porți pe brațe, în piept, le porți pe buze. Te-ai înfășurat în boltă cerească și ai cuprins în ai tai ochi toate razele lunii. 

Ochii. Obsedanti. Fascinanți. Obsedanti.

Nimic mai intim, nimic mai înfiorător decât privirile care reusesc să dureze ceva mai mult de o secundă. Așa m-ai privit și atunci. Ți-ai pironit ochii pe mine și, deși știam foarte bine că nu acolo avea să se termine totul, am întors spatele. Genunchii mi-au cedat, m-am așezat și am zâmbit. Am știut. Ți-am recunoscut căldura. Ne mai întâlniserăm. M-ai recunoscut și tu deși ultima dată când ne-am văzut a fost cu câteva vieți în urmă. 

Uite-ne, deci, din nou aici. Din nou suntem împiedicați, din nou ne punem aceleași întrebări, din nou ne chinuim singuri și ne zbatem în cuvinte. 

Tutunul de pe buzele tale și vinul de pe buzele mele tânjesc după o atingere.

Luna ai tu în priviri, stele mi-ai pus mie în par.

Lasă un răspuns

